Pagina's

zondag 19 mei 2013

Pinkster weekend

Dit weekend voor mij geen fairs.
Heb heel lang getwijfeld of ik zou gaan staan of niet.
De fairs die ik eventueel leuk vond waren min 3 dagen
en dat vond ik nu even teveel om alleen te doen.
Dus waren mijn plannen om zelf lekker oppad te gaan
en leuke fair te gaan bezoeken.
Het lot heeft anders beslist, ik ben nu al een week ziek
en heb totaal geen energie om iets te doen.
Als je het weer zo bekijkt deze dagen niet echt aantrekkelijk
om er op uit te gaan, dus het had allemaal zo moeten zijn denk ik.
Ik hoop dat degene die dit weekend hard aan het werk zijn op een fair
dat ze goede zaken doen en met plezier kunnen terug kijken naar dit weekend.
En ik ziek nog even uit.
Er is wel een kleine aanvulling geweest bij
www.cathlifestyle.nl
van leuke vintage statoinary artikelen.
Als het weer dan toch niet opklaart dan maar thuis
gezellig aan de freubel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje hebt achter gelaten op mjn blog.
Groetjes Helena