Pagina's

vrijdag 17 oktober 2014

Fair op Fort Vuren


Verleden weekend stond ik op een fair. 
De locatie was echt prachtig, een oud fort, Fort Vuren.
Ben al in een aantal forten geweest en ze zijn allemaal anders.
En toch maak je je een voorstelling hoe het er uit zal zien.
Nu dus ook en was natuurlijk totaal anders.
Ik had verwacht dat het midden plein open zou zijn maar dat was dus dicht.
Toen ik daar 's morgen vroeg, 07.00u,
aankwam en naar binnen liep was ik blij verrast.
Zo mooi!
In de buitenste ring heb je allemaal "kamers" en ik deelde er 1 met een collega.
De middelste ring stond vol met kramen.
Alle spullen van iedereen kwamen zo mooi tot hun recht.

De perfecte locatie dus.
Zaterdag was een regenachtige dag,
iedereen stond binnen dus dat was niet erg.
Zondag was het gelukkig beter weer, de zon scheen zelfs.
Buiten op het terras was het dan ook erg gezellig.








We kijken terug naar een heel sfeervol gezellig weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje hebt achter gelaten op mjn blog.
Groetjes Helena