Pagina's

zaterdag 14 februari 2015

14 februari


Vandaag 14 februari.
Voor sommige een gewone zaterdag, andere vieren carnaval
en dan zijn er die Valentine dag vieren.
Een dag met keuzes voor een ieder.
Voor mij een gewone zaterdag.
Lekker rustig aan dagje en eventjes wat werken.

Nog 3 weken te gaan en dan is de 1ste markt een feit.
Dan ben ik aanwezig op de brocante markt in het prachtige vesting Heusden.
Erg sfeervol, ik heb altijd het gevoel dat je op een pleintje in Frankrijk bent.
Afgelopen jaar heb ik er 5 keer met heel veel plezier gestaan.
Na een rondje op de markt is het mogelijk om
een hapje en drankje te doen op het terras.
Echt de moeite waard om in de agenda te zetten.

Ik ben al tussen de bedrijven bezig met de voorbereidingen voor deze 1ste markt.
Maar voor vandaag een fijne rustige zaterdag.

Voor iedereen, wat je plannen ook zijn, een hele gezellige 14 februari.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje hebt achter gelaten op mjn blog.
Groetjes Helena