Pagina's

zondag 2 oktober 2016

Herfst


Al weer een tijdje gelden dat ik van mij liet horen.
Er is dan ook best veel veranderd de laatste tijd.

Helaas is de lokatie Vianen waar we onze 2de shopinshop hadden gesloten.
Het was een hele klus om alles daar in te pakken,
en moest er flink geschoven worden in Cruquius om daar aan te vullen.
Het meeste heeft inmiddels een plekje bij een nieuwe eigenaar gevonden 
of staat nu in de shopinshop bij de Woonfabriek in Cruquius.

Dat is natuurlijk niet het enigste waar we ons mee hebben bezig gehouden.

Een nieuw seizoen in aandacht dus veel beurzen bezocht, 
inspiratie opgedaan en niet te vergeten veel leuks nieuws ingekocht.

Nu de mooie lange nazomer aan zijn einde is gekomen 
merk je direct dan iedereen er weer op uit gaat om het thuis gezellig 
en knus te gaan maken.

Moet zeggen dat het mijn favoriete tijd van het jaar is, 
komt misschien wel omdat ik een winter kind ben.

Nieuwsgierig wat er al is binnen gekomen 
in de webshop en bij de shopinshop in Cruquius.
Hier een kleine impressie voor de rest moet je toch echt 
in de webshop of shopinshop gaan kijken.
IB Laursen, Go'round interior, Manggis Living
zijn een paar van de merken die we in het assortiment hebben.
Ik ga deze zondag lekker op de bank met de nieuwe woonbladen.
Fijne zondag!
Helena 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje hebt achter gelaten op mjn blog.
Groetjes Helena